måndag 11 januari 2010

Mera spa

Fortfarande svinkallt, skinnet i såren svider fortfarande och jag tar ledigt från ortosen ibland och luftar det lite. Det är torrt men rött och svullet. Handen är fortfarande lite svullen och jag är lite otålig. Inte så lite heller, muttras det från kökssoffan.
Idag har jag lämnat tillbaka värktabletterna till Apoteket, är det någon mer än jag som inte klarar av Panodil? Ibumetin fungerar bättre men inte bra.
Ikväll har jag haft riktigt kul, det är nyttigt att ha kul.
För några år sedan var vi ett gäng mammor som spelade fiol tillsammans, en av mammorna har en stor bubbelpool på terrassen. Hon bjöd in oss allihop till en sopp- och badkväll. Visserligen vågade jag mig inte ner i badet, det blev lite jobbigt med handen sist jag när jag var på spa. Men jag var med och det var väldigt länge sedan jag skrattat så mycket. Nio kompisar som inte träffats på några år har mycket att berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar