onsdag 27 januari 2010

och på jobbet går det också bra

Ja det går ju ganska bra att jobba. Kollegorna är snälla och hjälpsamma och det har inte varit några oöverstigliga problem än.
Idag var det avdelningsmöte och jag passade på att göra lite av mina övningar. Jag stödde armen mot en hopfälld vikvägg och gjorde böj-sträckrörelser med fingrarna. Jag hade listat ut att det inte syntes från ordförarplats och inte störa någon alls, å andra sidan hade jag berättat att jag ska träna och kommer att göra det på jobbet. Men det tog inte så lång stund förrän chefen undrade om jag ville något. Det såg ju ut som om jag sträckte upp handen och vinkade.
Det går alldeles utmärkt att göra övningarna medan jag pratar i telefonen också. Jag är nog faktiskt duktigare på att komma i håg träningen på jobbet än när jag går hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar